Monday, November 21, 2005

back to office setelah tiga hari bercuti. lemah nyer. friday aku cuti. sakit 'kot'. heh..
yesterday pack giler. aku sker biler time aku pack gini. ntah la. smlm ade org ajak aku kuar. katanya kalo aku free nak jumpe sat. kekasih lama. kalo itu boleh dikatakan kekasih, mungkin ye la kot. malang nye aku tak free. kalo free pun, AKU tak free utk DIA. ntah ape la plk dia nak kali ni. bese nyer cari aku biler ade problem. ntah ape2 ntah. aku getting sick with all the people yg suke sgt cari aku biler ade prob and slalu ilang bile hati depa senang. aku tak kisah nak menanggung beban orang sesame tapi bila happy tu pun share aaaa.. tak de sensitivity langsung aa. bosan aku.
yesterday, p kenduri kat my father's friend's house. anak dia bertunang. lepas makan2. kami bertolak ke rumah kak ina; my ex-officemate. yesterday was her wedding day. kami tak makan. dah kenyang. amik gambo, anta hadiah, then terus cabut. rushing nak ke Klang pulak. fuh.. nak attend my auntie's open house. after that p rumah my cousin. kat klang gak. dlm kul 7 mlm kami pun bertolak balik melaka.
and this morning, here am i. terpacak kat f&n. dgn mata yg sembap and badan yg letih gilosh.
takde mood abes.

happy is the heart filled with lurve
may all of us always be happy

2 comments:

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Gmc transfer case electric shift motor 1992 oldsmobile 88 handling wiring diagram for 1986 oldsmobile cutlass supreme delco gm oldsmobile racing heads 1970 oldsmobile wallpaper downloads 1984 oldsmobile omega ecm