Monday, December 12, 2005

fever

hari ni demam. but kene keje since i promised augustin that i wanna come to work today. selangor cuti. ade la tak sampai sepuluh org pun kot dlm this building. and kurang la org utk *** kaco. aku mangsa utama. beratnye kepala ni. aaa..

skrg ni tgh chat ngan yap, tarmizee and kuza. dapat la mengisi sket kesunyian hari nih. mau tak nye. augustin ngan lisan takde. sangap abes.

last saturday, i went back to melaka. sampai dah tghari gak la. after zuhur, p rumah mak uda. tlg masak utk kenduri malam tu. disebabkan camera abes bateri so tak dpt la nak snap gambo bebanyak. kesimpulannya, takde gambo. malam tu sampai rumah dah pukul 12am. pastu borak2 ngan my sis until almost 2am.

on sunday pulak, just be at home. got things to clear out. sorry kuza i gotta cancel our date. next time, huh? pls dont get angry. my next door neighbour also wat kerja kawen. so, p la gak. tapi p makan jer. since dia wat catering, so nothing much for me to help and i am not that closed with anak2 dia, so ade segan sket aa. i dont even think anak2 dia know me. hehe. jiran next door tu. aku jarang ade kat umah aa. biler start duk kat rumah tu pun, aku dah masuk hostel. tak sempat berkenalan. ececece.. alasan. around kul 2pm, aku pun bertolak blk kl. sampai je rumah aku dah start rase cam nak demam. kat melaka ok aje. berjangkit from my mum ke. tak tau aa.

eh, menulis blog ni wat aku rase fresh sket. hurm. kene update blog sampai petang aa gamaknye. banyak la cantik..

masa kat rumah mak uda hari tu, my uncle dah brief me a bit on my coming job. its scary. very professional environment. but yet, it is scary. hope i can manage to cope. this is a challenge for me. doakan la aku dapat mengharunginya and semoga cabaran ni menjadikan aku a better person. menjadi insan yg kuat semangat. Amin.

1 comment: