Wednesday, March 15, 2006

heheh.. aku baru blk from ladies. huhu.. ms nak msk ladies td, ade org kuar dr pintu gents. aku yg tgh mamai2 masa tu, tergezut cam ape je. sampai dia pun tergezut gak. ntah nape leh terkejut gitu skali. sian dia. actually, bgs gak, ilang ngantuk aku kejap. aku rase dia pun tgh ngantuk sbb nmpk cam baru basuh muke aje. ha.,.. baru la segar sket nak keje.

nak survey swift aa. cam best je. best ke ek. ntah la. dlm 3 bende yg aku nak wat masa ni, tuka kereta is the last priority. tp bile tgk mini cooper, rase cam terawang2 jer -~ payah sket aa, tak mampu. tapi biler tgk swift, hurmm.... kene jimat lagi ni. mane nak bli umah, nak bkk kindegarten, nak tuko keta.. hurmm.. teruskan berangan shuhadah. berangan dan berangan dan berangan dan berangan dan berangan dan berangan mmg baik utk kesihatan sejagat.


heyyy.. its already thurday! how glad i am..

To bahiyah and cuzzies yg lain2, latest good new (in case u dunno): Aufa got straight 11As. Duh, what happened to kid these days..

its middle of march dah. skjp nye. sedar tak sedar dah 2 months kat axon. dlm 2 bln ni dah 3 kali makan2 dah. mmg betul la kate nikki, they like makan2. thats how they are bringing the staffs together. end of this month, ade company trip. cam pelik gak sbb dulu, company trip masa ujung tahun. ni awal thn la plk. ape2 hal pun since compulsory, pegi aje la..

~ Just the way u are ~

No comments: