Sunday, May 21, 2006

whats in your handbag??

orang selalu tanya, ape yg ade dalam handbag aku. cam banyak je barang. In fact, kalo diorg tolong pegang pun hbag aku sekejap, diorg kate berat. duit, takde pun.. aku pun pelik. kalo bnyk duit ye la jugek. aku pun perasan, kadang2 payah gila aku nak cari barang dr handbag ni. penah tak rase cam tu?

jadi, di weekend yg berbahagia baru ni, aku kemas lah bag. segala isi perut bag aku curah atas dining table. hehe.. segala sampah sarap, resit ntah dari mana-mana tol la, kedai la, coklat la,ubat la, eye drop la, camera la, phone la. lengkap seh. macam rumah la. sib baik tak masuk katil, bantal, syampoo, towel, berus gigi.. bla bla.

mau nye tak berat. yang tak payah masuk pun masuk gak. segala harta karun. sib baik cicak tak wat rumah dalam bag aku.

isi perut handbag ku


kadang2 bila tengok kawan-kawan yang lelaki, jalan simple je. takde pun bag-bag ni. ade-ade pun wallet je dalam poket. sempoi. best.


anyhow, sekarang bag aku dah kosong sket. senang sket nak cari barang dalam tu. tapi mungkin dalam beberapa hari, susah balik nak cari barang. aku memang terror part2 kumpul harta karun ni. ape la nak jadi..
handbag ku, handbag ku jua...

8 comments:

dania said...

wahahaha
ape handyplas pon masuk. letak la ubat gigi skali..sabun buku, tali kasut, baldi, sudip..blabla

Miss Kuza said...

nape ko buang semua brg??berguna tuuu...huhuhu...tp mmg aku akui,handbag pompuan mmg penuh ngan brg2...smp satu masa,aku nk byr,terbwk keluar pantyliner...malu siot...huhuhu

shu said...

dania,
ehheh.. handyplas berguna tuh.. nak2 utk org yg rajin berjalan cam aku tapi kaki skalu melecet... eh betul la.. belum penah masuk sudip lagi..

kuza,
aku tak buang.. aku kuar kan resit2 je.. skrg dah serabut balik dah bag aku. cam bag nak balik kg aa lebeh kurang. duh.. apsal pantyliner yg ko bwk kuar. sib baik aku takde same mase tuh.. hehehe.. careful aa next time. :p

Izhal said...

very good entry SHU... hopefully the bag snatchers will see and be deterred... Jaga beg tu... jangan diragut... be safe...

ska_ocean said...

wah.. mcm seven eleven la beg ko shu... sumer ader seh... *juling bijik mate aku tgk*

kunci hilang said...

eh, hati-hati. Saya ternampak nombor pin e-filing kamu dari sini. ;)

shu said...

en izhal,
tu la. mntk2 peragut yg celik cyber tau, bag yg besar tak semestinya duit bnyk. kadang2 sampah sarap yg banyak. mcm dlm cerita Gubra - Temah ade hammer dlm handbag dia. ganas.

lee,
kat umah aku ade 7E, kalo bkn aku yg berbelanja sakan kat situ, payah gak diorg nak carik makan. adik2 aku tukang me-laku-kan prepaid hotlink kat 7E.

en kunci hilang,
nampak ke? erk.. tak... tipu ye..

Anonymous said...

This is very interesting site... Big titties black whores Reloading cartridge pacific press instructions rx canada protonix 40mg free tattoo removal study interior design programs legal malpractice insurance for attorney feet sex fetish