Monday, October 02, 2006

hujan lebat kat luar.. best nya kalau dapat tido.

minggu ni aku shift petang. 3pm-11pm. berbuka kat luar sama azli. sian wife dia berbuka sorg2. 4 more days to go.

tapi kalau skrg bukan bulan puasa, shift ni mungkin shift favourite aku. ni pun tinggal 4 hr je lagi. hati senang. esok lepas subuh blh tido lama.

minggu ni takde plan berbuka sama teman2. tak sempat. minggu lepas sempat berbuka sama teman2 sakti -pic @ shuhadah.fotopages.com . adra last minute tak dpt dtg, ade emergency `sad. tapi takpe, there will always be a next time.


Weekend hari tu aku spend kat kg. biasa la time puasa ni aku jadi ratu blk kg. at least dpt teman parents aku berbuka. dpt tlg mak aku masak n dapat makan makanan yg best2 sket. dapat melawat 'site'.

hujan dah berhenti. mata pun dah berat. daaa..

//aku miss someone.. ntah kenapa ntah..

`semoga perjalanan ini kan terus harmoni..

nice day, everyone!!!!

No comments: