Saturday, October 07, 2006

`makan ~makan~makan..

miss kuza baru je blk, thanks ya temankan aku berbuka. Sekali lagi kuza dtg teman aku time2 aku tgh standby. at least hilang sikit rasa sangap dok umah sorg2. arigato ghozaimas.. menu malam ni, bihun tomyam, shepherd pie n bubur sumsum :). simple aje.. tapi kenyang dan lazat...~~

smlm (jumaat) aku missed makan sate kajang same member2 sakti.. aku keje.. heard this time mutiara bukan minoriti n turn out that this time delima n baiduri kene buli sama mutiara n intan.. cantekk.. hari tu kat midvalley, aku aje yg jd bahan.. cehh~~


my piano lesson getting tougher. aku jadi makin malas nak practice. haih. ni yg lemah ni. cepat sangat give. hmm. these few days aku paksakan jugak diri utk mengadap piano. walau pun.. sangat la berat. skrg tgh musim belajar lagu jazz. hurmm. tapi lagu norah jones takde :(.

No comments: