Friday, January 19, 2007

its you...

Termenung je pikir. Betul ke? Aku tertanya2 sendiri. Kata orang aku terlalu memilih ~ boleh dikatakan dalam semua hal. Terlalu memikirkan satu2 bende tu terlalu detail. Betul ke? Susah nak jawab. Mungkin jugak betul, orang2 di sekeliling la yg nampak, tau & kenal perilaku aku. Eh, ye ke?


Salah ke? Erm bila kita memilih something utk diri kita, pasti nya kita nak yang terbaik. Tak eh? Kalo bg aku, ye. Even nak pilih Swift color ape pun satu masalah besau tuk aku. Kejap grey, sok pagi bgn aku p bgtau ayah aku nak orange lak. Then, ended up aku request kat suzuki nak color orange kat depan, grey kat belakang. pening sat orang suzuki. Last2 color apa? hehe... of course one of those two, and some of you might hv guessed. my dad likes that color, so do i. so 'kakak ipar'.


Skrg ade org kata aku cerewet sgt nak pilih teman istimewa. Mak aih. sume salah. Tapi jujur aku kata, tak kan la nak main sambar je mana2 insan kan? mesti lah teman istimewa, perlu seseorg yg istimewa. ke tak? erm tak pedulik! Dan sekarang, bg aku, seseorg yg istimewa tu, sorg je. disebabkan kat dahi dia dah tulis 'unavailable', i would just have to wait n see till it changes to 'available' or other insan istimewa to come. Of course i didnt pray all days to make it 'available'. erk.. shhhh - yg penting, aku bukanlah nak jd terlalu cerewet.. cuma.. menunggu seseorg ~ sampai la aku berjanggut. apa nak buat, dah dia yg istimewa bg aku wat masa ni, since last 2 yrs i think. demmit.


Love don't come easy, right?

Have a lovely weekend, folks!

No comments: