Sunday, March 18, 2007

~jalan dan jalan dan jalan lagi..


This weekend was spent with my family. My parents, Ewa and Zabid were in kota kemuning. Only Baya yg tak igt2 nak pulang ke pangkal jalan. entah ape la nak jadi.

Yesterday, we went to Pasar Seni buat kesekian kali nye. Adik aku ade nak kene interview someone. Ayah aku plk nak p tgk progress gambar yg dia tempah dari Aris Aziz. Sempat gak tgk pameran lukisan by pelukis2 kat situ. Aku takde snap any pics. Sume dlm camera ayah aku. Menarik gak pameran tu. Dah habis merayap kat situ, kami igt nak ke Ampang, rumah makngah aku. tapi sbb takde org kat umah, kami pun p la Aquaria, KLCC. Sekali lagi, takde gambo sbb tak bawak camera, bosan. Best gak tgk ikan, ular, penyu, ikan pari yg amat besar. OK aa.

Keletihan jgk la aku. rasenye sume pun letih. mungkin dgn cuaca panas lagi, kering jd nyer. Balik je rumah malam tu, aku n adik aku dah tido awal2 lagi. Letih sih. Sampai hari ahad pun letih tak ilang. kepala aku still pening lagi penangan cermin kat bwh tunnel kat aquaria tuh. ntah kenapa ntah.

Tghari tadi parents aku dah bertolak ke jb hantar ewa balik hostel. zabid pun kami dah hantar ke komuter stesen around 2pm+. Tinggal la kami berdua je tergolek kat rumah ni, merehatkan diri, sebelum 'MONDAY' menjelma. duh....


No comments: