Saturday, April 21, 2007



:: shopp!ng ::

Hari ni seawal pagi lagi aku dah bgn (ceh..). after breakfast, aku p sauna. :P. best jgk. Back from sauna, i told my sister i want to get some new clothes. Bosan dah. So, we went to midvalley, since these few days ada discount for JCard member - makin rajin lah nak shopping. Dah lama pun tak membazir duit tuk diri sendiri.

Masa dalam kereta before bertolak to MV, neighbour atas rumah ku, datang ke kereta kami (kereta dia pun beside swip boy je), dia bagi tau that her house got broken into last Thursday during day time. I was shocked. Yeah, so much of security, those gatal pak guards, ceh. Membazir je bayar. Bayangkan, if my sister punya kereta takde sticker dia tak kasik masuk, padahal keta kelisa tu hari2 masuk area tuh. Ni ntah sapa2 perompak mana dia boleh pulak kasik masuk.

aku n adik aku start wat teory yg ni sume keje depa jugak. Sure ade komplot. Kalo tak cemana leh tau nenek yg dok atas takde. Aku sendiri tak sedar yg nenek tinggal kat atas ni dah almost a month takde kat rumah. Aku perasan la rumah tu cam sunyi, tapi tak tau pulak nenek tu n maid dia takde.

Malam lepas kejadian tu jadi, memang rumah atas tu bising semacam, bertukang cam ape je at midnight. Rupanya time tu diorg tgh fix balik pintu/gril etc. Takut lah pulak. Hari isnin ni nak p complain kat management, nak suruh Budi complain gak. Aku dgn guards ni mmg ade kureng sket. Gatal cam hape jer, ergh, tolong la...


Lepas tu, kami pun bershopping.. sampai kaki dah lenguh...... balik dgn hati senang.. apa yg diingini sume dapat.. :) Ha.. malam ni ade concert untuk ditonton.. :p shawal.. ~~~ hihi..

daaa....

we feel so secure,
when actually there's no plc,
thats really safe...........
esp with these ppl around..

No comments: