Sunday, April 22, 2007

~~ sunday.. sob sob.. ~~

alahai..
kejap nye hari berlalu kalo tibe hari sabtu and ahad..
kalo isnin, selasa, rabu blablabla..
cam lama je satu2 hari tu nak berlalu..


hari ni, aku baru teringat..
loan kereta tuk bulan ni belum bayar..
duh.. asyik lupa je :(..
next week ni lah nmpk nye..


if anyone who read this blog..
tau or nak recommend..
mana2 dancing school/class in kl or selangor..
gitau aku eh..
ade new project lah..
cari kat internet payah sgt..
kalo ade yg tau lah..


hmm..
nak naik ferris wheel la..
belum sempat...
and org yg aku nak ajak asyik bz..
sigh..

11 comments:

zura lias said...

ko nk belajo nari lak ek?nnti leh aku tgk ko nari lak..hikss...*ko minat shawal gak ke?*..aku pun same..

Miss Nurul said...

ha,gi la kelas linda jasmine =p kat ampang rsnyer.cost nyer i dunno. ;)

shu said...

ha ah.. mnt shawal :p...

shu said...

adeih.. cikgu linda garang gila.. semput che'..
one! two! three! four! five!.. lemah jantung gue..

tapi cikgu piano akak pun same je.. One! two! three! four! one! two! three! four!.. pekak dibuatnyer..

mIsS wEeDa said...

haku pon nk masuk dancing class la.. tp dancerobik la. tp x penah jumper lak kat maner kelasnyer. kelas yoga penah ler nmpk.. huhu

Lisan said...

you can try those fitness centres like fitness first, celebrity or true fitness. I joined celebrity fitness, they actually have quite a number of dance and yoga classes.

shu said...

weeda..
same aa dancerobik pun best..
salsa pun best.. haha..


lisan,
where's the celebrity first? different than fitness first eh? i wanna try lah..

mIsS wEeDa said...

klu da tau katner ader tmpat best, fill me in okie.. nk tau all d details. who knows, i might join u.. hehe

shu said...

wokey.. no problemo.

Lisan said...

Celebrity fitness is at Subang Parade, Bangsar Village and 1-Utama.

True Fitness is at Taipan and Hartamas.

shu said...

thanks lisan!

Miss u la auntie.. hehe