Friday, August 28, 2009

dia datang!!!

dgn lenggang-lenggoknya... (wah wah). tahukah kamu sape yg datang? heee

its friday.. weee.

kenape excited sgt? esok blh tido lama2, tak pyh bgn awal2!

berangan la!

petang ni, kami nak blk melaka.

my family ade buat kacau dodol. jadi pakcik makcik, sepupu sepapat, anak2 semua pun perlu membalikkan diri ke melaka.

kenape la buat friday nite, tired la. hee.. i dont hold any important position to say anything about this. shh.

so malam ni likely semua akan tido lambat, mengacau the dodol sampai pekat. dan tak ketinggalan, makan makanan yg sentiasa penuh atas meja whole nite long.

bila dah ramai2, makan mmg jadi lebih berselera.

And esok dengar nya from my sister, my dad semua nak ke kl by noon. aloh aloh, takde le aku dpt tido dgn lama nyer.

harapan aku

petang ni tak hujan.

petang ni highway tak jam.

takde accident kat highway.

perjalanan kami selamat.

aku tak cepat sgt ngantuk mlm ni. smlm tertido pukul 9++pm tau. ergh.

esok blh bgn lmbt sketttt pun jadi le.

ada food sedap2 malam ni. aku tak bawak ape2 ke? erm.
__________________

weekend ni maybe weekend yg panjang utk most people. but its a normal ones for us. Monday aku kerja. takpe i can claim money. sekarang RM adelah agak penting supaya aku blh terus shopping dgn jaya nya.

oh, today dpt satu lagi parcel hasil dari tebiat shopping yg kronik. berat tau. 2.8kg. heh. its some materials yg aku nak guna utk menjahit nanti bila aku ade masa la.

have a nice long weekend ye. take care!!!!!

//hey... nurul nak kasi tart la!!!! droolingz.... terima kasih tau!!!! (tak tau malu..)

4 comments:

Miss Nurul said...

hehe..esok br nk pos..sori lambat tau..cr kotak tak jumper.hehe.

shu said...

erk tak kesah le. jgn susah2.

Miss Nurul said...

hehe..dh wrap smlm..pg td dh suruh encik sy pos..tunggu yer..tp dlm bekas tuh sy letak tisu,takut tunggang langgang..kalo tanak mkn yg kena tisu tuh pon takper.tp mak sy pesan,'ckp kat akak tuh, sori eh..jem yg ni tak lembut sgt sbb asalnyer untuk tart gulung..hehhe..'
sori yer~ hepi eating kak shu!

shu said...

thanks yer nurul...

susah2 aje.