Thursday, August 06, 2009

ikutkan hati...

  • nak aje pegang kaki dia with right hand, pegang kepala dia with left hand, pastu tarik! macam tarik tali. dia yg diperkatakan ialah 'aku'. my back is sooo pain sampai rase nak buat cam gitu. bertahan!!
  • nak aje aku beli shawl2 yg dijual online ini. tapi malangnya.. muka aku kurang seswai pakai perkara2 itu. (malang ke? or.. should i say ~ selamat duit aku)
  • tak mau dah dtg kerja, nak rehat smbl tergolek2 depan tv.
  • nak aje baring kat lantai nih. tak larat dah nak duduk lama2 kat kerusi nih. siyes, my back is sooo saket. baring kat surau pun best jgk. tapi dah tgh mlm camni p surau sorang2 cam tak baper nak cool la plk. if u understand maksud tersirat di sebalik 'cool' itu.
  • nak pegi cameron esok, cuti2 malaysia. tapi aku on call weekend ini. blurgh.
  • siang tadi nak p shopping. tapi ikutkan badan, tak larat or lebih tepat = malas. ikutkan mata, ngantuk. esok, berangan lagi nak shopping. tgk lah keadaan.
  • aku teringin nak nanges puas2 sbb terasa mcm sedikit tertekan akhir2 ni. tapi ikut akal, kenape kena nanges? selagi mampu tahan, bertahan ler.
  • teringin nak memiliki notebook mini yg 'itu'...... (blm smpt lagi decide nak yg mane)
  • nak beli sewing machine mlm ni jgk! aku ade tebiat baru. teringin sgt nak menjahit. it cud be a temporary interest (as usual), tapi wat masa skrg mmg teringin. siang tadi cari at endah parade takde jual plk. hangin.
  • aku nak teruskan membebel kat sini. tapi cukup lah. aku penat. satu jam lagi nih baru blh blk rumah.
tabah la yer.

3 comments:

SueN said...

ko mmg cukup tabah la embun...aku dpt rasa aper yg ko rase skrg...tuk kurgkn sakit blkg ko tue....ko letak bantal kat blkg ms duk ats kusi....sbb ko skrg nie cam tggu ms....dh nk masuk 9bln kan....mmg dh dekat2 tue ko rase penat sgt...bnyk2 sbr ek....singer kat puchong ader...tp ari tu aku beli kat giant kinrara...aku punyer x smpi 1k pun..

shu said...

giant kinrara ade yer... wah wah dekat dgn rumah aku.. nnt bley p cari. mekasih. :)

tu la, aku takmo yg 1k++.. sbb baru noobie le katekan. nak yg simple aje. janji leh jahit curtain, table cloth, sarung bantal. later on, dah pro, then project ganas sket la. tu pun kalo blm masuk dlm store la mesin jahit itu.

Miss KouzEr said...

bijaknye korg menjahit..aku fobia ngn mesin jahit kot aku rs...riso jarum masuk jari :p