Tuesday, April 27, 2010

......

sad.

pernah tak terasa mcm orang merompak kita dalam diam? dia nampak mcm baik 'konon', tapi sedap2 paw duit orang. rasa mcm nak tembak je. later aje lah cerita lebih detail kalo rajin. skrg ni terlalu upset.

sakit hati.
hm..

ade sape2 ade tau mane2 good housing development skrg? mau beli rumah. yg nice, landed property/condo, freehold. (ade gaye2 orang mls p survey cari sendiri tak? aku mls sgt nak cari, tapi nak beli rumah, ntah ape2).

kata ayah aku, kalo nak awet muda or nak terus perasan merasakan diri muda, kena la sentiasa ade something yg kita inginkan, idamkan etc. pernah ke aku tulis kat sini? lantak lah. jadi sekarang aku mencari target baru dlm idup sbb target lama mcm hampehs.
sounded mcm orang patah hati sgt ke?

memang.

hmm..
kenape la imran takmo tido ni.. tadi mata dah kecik.. skrg dah boolat blk. buat concert plk. aku yg ngantuk sensorang..

best kan jd baby.. tak pyh worry about anything.. but eventually akan membesar jgk..
k lah. nak tido sambung mengubat hati yg luka, sangat.








5 comments:

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...

kat puchong bnyk umah...free hold....ada br bukak...dekat ngan highway....umah 2 tingkat...rege dlm 260++

shu said...

ic2

Mrs Shyza said...

jgn sedey...org2 mcm tu,mmg bmuka baik,tp hatinye kejam..dia tak pk psl kesusahan kite,asyik nk menge'pow' jek...sabar eh...

biar imran dgn mimpi2 dia dan kebahagiaan zaman kanak2 dia...kite dulu pon dh rasa...skang masa kita utk bahagiakan anak2 plak.. :)

jgn bsedey...take care!

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...

yer...aku sukun kata2 ibu ilham...

shu said...

baik..