16th Sept 2009 was his birth date.
Terasa mcm baru lagi menggigil2 takut nak p Azzahrah, nak deliver Imran.
Alhamdulillah. He's 1 year old today.
As a mum, there's nothing I want more than my child being a healthy and happy kid, syukur Alhamdulillah for what we have so far.
Syukur to Allah for blessing us with such an adorable son.
Ibu & Ayah love u so much. xoxoxo
- is 1 year old!! (again)
- is a very active child
- weight maybe just around 9kg or so
- talk a lot but only him who understands, siap ade intonasi macam betul2 berborak. hee geram. syg nye tak paham, buat2 paham je :D.
- babababa, mama, papa, dah, nak, tekan tekan tekan, bambam -- those among the words he could says and that i could make out for now :D
- has 6 teeths
- learning how to walk, still
- dah pandai suap makanan masuk mulut, guna tgn la bukan sudu
- loves music, dengar music sure joget lambak
- suke tergolek2 atas sejadah
- cepat geram, kelakar tgk
- makan banyak, ape yg ibu makan, dia pun nganga jgk
- hates plain water, susahnye lah nak kasi minum air
- suke gigit orang! sampai luka2 ok
- kuat cakar orang jgk, luka jgk, ganaih.
- takut with strangers esp older people
- suke sangat dgn rakan sebaye, one of his fav is Syahin anak my cousin who lives in Leeds. Gambar Ilham yg Ibu Ilham pos, ditampal kat depan fridge, itu pun selalu buat dia tersenyum simpul.
- boleh makan pedas. makan blackpepper, selambe. :D sikit je.
- cepat bosan, ikut sape la nih.. haha
Apepun, Alhamdulillah. Its been a year of struggling but its been a great experience. I spent a great deal of time with my baby, since balik dari clinic till today and I am glad that I did.
Happy birthday, dear Imran ~ xoxoxoxoxoxoxo
///who knows, if blogger can last another 10 years or so, u might be able to read this :D.