Wednesday, March 09, 2011

oh tidak!

saye mesti berenti menghadap notebook & surfing internet

saye takde hal penting pun yg perlu dicari kat internet ni

tadi igt nak tukar blog skin, malas pulak

saye ended up ~ online shopping!

dah beberape hari ni, ini je la keje saye

erm, tadi tgh cari stroller baru for imran

tapi yg saye suke mendapat NO GO from encik suami

lepas tu saye sambung lagi cari2 bende lain utk dibeli

ntah ape2 je la

tak mendatangkan faedah sungguh

jadi, cepat2 menyedarkan diri

erm..

but, imran does need a new stroller :D

heeeeeee. syurga bawah tapak kaki suami, ingat!!!!



ok la, saye ade 4 buku utk dibace

which those saye beli online jgk :)

bile saye dah asyik membaca buku, saye lupe internet

bile saye asyik menghadap internet, terlupe buku2 ku


hm, takpe lah

yg penting saye kene selalu igt

jgn lupe Allah & tanggungjawab lain yg penting2

insyaAllah.



doakan saye jgn selalu alpa ya

dan jgn terbeli stroller yg encik suami tak kasi beli tadi!

ok log off sekarang jugak!!!!


nite! <3 <3

2 comments:

- SueN - MrS AzharI said...

hehehe....aku pun teringin nk beli stroller br...nk let go yg lama...but kompen bapak diorg xkasi..huk3...kes kite sama...but...stroller imran yg skrg pun lawa aper..

shu said...

heheh senasib ye kita :p

suen, nak beli baru bkn sbb lawa ke tak lawa. tapi sbb stroller ni besar , kalau fold pun dia penuh belakang boot keta. nak bawak naik train pun mencabar ~

tyre dia pun dah tak responsive sgt.

(bnyk je la alasan aku kan haha)